برنج

برنج شفته محتوای نشاسته بالا تضمین می کند که این نوع پس از پخت به هم می چسبد و بنابراین می توان به راحتی به اشکال خاصی شکل داد.

یک نوع خاص برنج سوشی دانه گرد است که برای غذاهای ژاپنی استفاده می شود.

برنج ریزوتو این رقم اشکال مختلفی مانند برنج لنجان درجه یک یا آربوریو را در خود پنهان می کند.

دانه های گرد تا متوسط ​​دارد و می تواند مایعات بیشتری را نسبت به انواع دیگر جذب کند.

به این ترتیب قوام خامه ای معمولی ظرفی به همین نام ایجاد می شود. برنج ریزوتو برای پائلا نیز مفید است.

برنج وحشی از نظر گیاه شناسی، این به هیچ وجه برنج نیست، بلکه دانه های گیاهان آبزی بومی ایالات متحده آمریکا و کانادا است. بومیان آمریکای شمالی قبلاً این غلات را فرآوری می کردند.

آنها نازک کشیده و دارای سایه تیره هستند.

برنج وحشی دارای نت مغزی است و حاوی مواد مغذی ارزشمندی است.

برنج

اکنون می توانید همه این انواع را در هر سوپرمارکتی که دارای انبار خوبی است پیدا کنید.

می توانید برنج شل بخرید یا از محصولات از پیش آماده شده استفاده کنید.

برنج در کیسه پخت و پز کاربردی شهرت جهانی پیدا کرده است.

اما می‌توانید برنج سریع‌پز را با زمان پخت کمتر یا برنج اکسپرس نیز پیدا کنید که فقط باید آن را در یک کیسه پلاستیکی دستی در مایکروویو قرار دهید.

چه مواد مغذی در برنج وجود دارد؟

رقم مربوطه برای محتوای مواد مغذی برنج تعیین کننده است.

اگر پوست نقره سالم باشد، مواد معدنی و ویتامین های بیشتری در دانه وجود دارد.

برنج قهوه ای علاوه بر فسفر و کلسیم، حاوی مقدار زیادی منیزیم نیز می باشد.

وقتی نوبت به ویتامین ها می رسد، دانه ها به ویژه با نمایندگان خانواده B امتیاز خوبی دارند. و: برنج 100% بدون گلوتن است.

محتوای چربی کم کمتر از 1 گرم در هر 100 گرم برنج یکی دیگر از عوارض جانبی مثبت است.

مقدار پروتئین موجود در نگاه اول کم به نظر می رسد، اما ارزش پروتئین ها در سطح ماهی تازه است.

برنج هم سیر کننده است.

این به معنای وعده های کوچکتر و در نتیجه دریافت کالری کمتر است – ترکیب خوبی برای یک رژیم غذایی آگاهانه.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *